Återställt mitt kaos

Idag har jag försökt reda ut en massa kaos.
Kaos i min garderob och tvätt-kaos inne på min toalett, och kaos i hjärnan och jag tror jag lyckades lite!

Jag började i morse med att riva ur halva min garderob, mycket underhållande så om det är någon som tycker jag har helt ok kläder och vill kolla min "sy om eller släng - hög" så är ni hjärtligt välkommna.
Jag gick sedan ganska raskt över till kaost inne på toaletten, TVÄTT. Jag gillar verkligen inte tvätta... Eller, det är inte själva tvättandet som är jobbigt, utan allt innan och efter. Och så har jag ju världens otur med tvättstugan, så ock idag... Jävla torktummlare!

Och medans jag satt där och kollade på hur tvätten snurrade inne i maskinen försökte jag tänka bra tankar, om mig själv.
Det gick bra en liten stund men sedan kunde jag absolut inte komma på något mer så då var jag snabbt tvungen att byta tankegång innan tårarna kom.
Men det var rätt trevligt ändå...

Kvällen spenderades med Sex and the city med världens bästa grannar!
Vad skulle jag göra utan er?!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du missuppfattade mig...

2008-03-12 @ 10:32:42
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Justine

åh vad skulle vi göra utan dig!?

2008-03-13 @ 19:41:54
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0