Gävle

Jaha, så har man spenderat en helg i Gävle, eller rättare sagt i Bönan, på Bönans förskola.
Det var mycket trevligt, men nu längtar jag till Öland!

Världens bästa Linnéa var ju självklart med.
Fast det känns så annorlunda nu för tiden... jag tror inte du tänker på et på samma sätt som jag, men jag tror inte jag känner dig längre.
Ingen är som det en gång var och jag saknar det! Kanske är det för att vi inte träffas så ofta längre, eller för att det händer så mycket runt omkring och att vi växer ifrån varandra?
Eller att det var din planhalva vi var inne och spelade på? Jag kan inget innom området... jag bara vill kunna, och det duger inte.
Det var en jätterolig och trevlig helg, men...


...Det var inte du och jag som det brukade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0