Halkbana in real life

Yes idag har jag sliiiiiiiiirat med bilen!
Gud så kul men ack så läskigt när man inte ville slira mera... och upp för backen orkade inte lilla pärlan... ajaj. Så fick gå hem i snön i mina små ballerina... jag är kass på att välja skor! LÄR MIG!?

Idag har jag vart på VFU:n igen, mysigt med de små rackarna!

Fikade med min Hirén idag! Viskan blev det, såklart, och blåbärspaj! Mycket mycket gott! Men lite nederlag att vi inte fick sittplatser! Haha, attans otur! Så vi satt ute (OBS! Då hade det inte börjat snöa.)
Vi tog en tur med pärlan till blomsterlandet och köpte inflyttningspresenter till Sara och Oskar eftersom vi inte kan komma på lördag...
... vi ääälskar coop! HAHA!
Roligast idag var Sven (en kompis till Glen) som vi gav till Sara och Oscar, och att Hirén svarade på en fråga som kassörskan ställde till killen före oss!
Klockrent!

Så hem till våra vänner med paketen!
Vi drack kaffe och åt sockerkaka, kollade städprogramm på tv och äcklades som in i tusan! Riktigt illa hur folk kan skita ner! Och att de klarar av att leva i det!? USCH


Sitter här och är nojjig nu med.
Hoppas på morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0