Kännslopanik.

J A G  V I L L  S K R I K A,   KASTA SAKER, SMÄLLA I DÖRRAR, STAMPA I TRAPPAN, TITTA PÅ DIG OCH HOPPAS ATT DU SER ATT JAG HATAR DIG, SLITA UT HITT HJÄRTA OCH KROSSA DET SOM DU KROSSADE MITT...

Jag vill visa hela världen hur mycket jag tycker om dig, jag vill känna deras blickar av avund när vi står i solen och kysser varandra. Jag vill visa dem vår kärlek. Jag vill att du ska se mig, älska mig, röra mig och få mig att förstå att jag är den för dig.

M e n   f r a m f ö r a l l t   v i l l   j a g   g r å t a, krypa ihop, sluta andas, låra tårarna rinna, inte hejda mig utan bara släppa taget och låta allt komma ut, men det går inte. Jag vill se de sorgligaste filmer och gråta floder, men inte en tår kommer.



Jag hatar att känna såhär.
Så nu finns ingen kärlek i mitt liv längre.
Jag lägger ner allt.

Kommentarer
Postat av: Justine

=( Tänker på dig Emma

2008-03-19 @ 16:34:18
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com
Postat av: Denise

usch å fy! jävla kärleksbekymmer..! förstår och håller med dig helt å fullt. hoppas de blir bättre med tiden

2008-03-26 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0