Vårdbiträde

Festen började i torsdags.
Jag, Sara och Helen träffades för att äta på viskan, snacka skit och skvallra en massa. Jag skrev även ut min portfolio, tack Sara för lånet av er pratande skrivare! Den är lite läskig tycker jag.
Så käka jag och Sara hamburgare och så skulle vi alla "smaka" på vinet... sluta med att flaskorna va toma och vi alla sussade sött i Saras säng!

Min klocka ringde 08.00 och hjälp va trött jag var!
Inte nog med att jag låg o knuffades i mitten skulle de snarka båda två!
Och de behövde ju inte gå upp förens vid 11... usch.
Men redovisningen av portfolion gick nog rätt bra ändå... visste inte vad jag skulle säga så fick la improvisera lite, men det funkade nog. Hoppas jag.

På kvällen blev det som sagt hem till Sara igen, på tjejkväll.
Vi laga mat och hade det gött alla! Finns en underbar film som får mig att skratta vid tanken inspelad från kvällen, mycket värd att se!! Haha.
Vi var även ute på Harry's... Sara fick för mycket av det goda och fick följas hem av Helen innan jag joinade dem.

Dagen idag började av att Saras mamma ringde och var på väg dit, blev att gå upp och städa och diska lite... Stackars Sara mådde INTE bra.
Eftermiddagen och kvällen blev hos mina älskade grannar! Ni är fantastiska.
Mycket dramatik blev det dock, och nu är jag orolig!

Nu ska jag snart sova tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0