På begäran

Jag måste åter igen få förundras av det otroliga vädret! Fantastiskt!

Det händer massa saker hela tiden, men orkar inte skriva... men nedan följer lite av vad som händer i mitt liv för tillfället:

I går tillbringade jag halva dagen i sängen med plugg och andra halvan med min Hirén! Du är fantastisk babe! Så otroligt många blonda moments hade hon i går, ni anar inte!  : )
Senare frammåt kvällen kom vi på att vi skulle ha picknick med Sara och Oscar, så det blev det! Vi köpte massa nyttigheter, typ frukt... och nötter som Sara inte fick äta. Stackarn. Men kul hade vi! Det måste vi göra om!

Jag måste bara skriva att jag hatar skolan just nu...
vi går i skolan typ 4 veckor till och då ska vi hinna med:
  • portfolio för färg och form
  • observationsrapport
  • momentplanering för VFU
  • salstenta
  • VFU
  • utställning
  • portfolio för textil
  • uppsats
Det är galet!

Något annat som är galet är känslor, jag dör tror jag.

Så kommer återigen en händelserik helg... På fredag blir det maskerad, mycket trevligt! Jag ska va humla.
Lördag blir det födelseferre i Nässjö för Martin och Daniel, ska bli kul! Och innan det ska jag träffa min Nalleni och hennes nya Boyfriend! Spännande värre!
Söndag blir ju transportdag då... Och plugga måste jag med, hela helgen...

... och nu ska jag fortsätta med det där pluggandet, och äta pannkaka!

Kommentarer
Postat av: the blondie

wiiiie wiie!! tack för igår! mer sånna dagar :)

2008-05-08 @ 22:01:33
URL: http://helelala.blogg.se
Postat av: Justine

Vi måste kämpa oss igenom detta! HässleKvinnor!

2008-05-09 @ 18:16:11
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0