Utmanad

Jag blev utmanad av Josefine

Tre namn du går under:
1) Emma
2) Woopsan
3) Ems


Tre saker som skrämmer dig:
1) Ensamhet
2) Sjukdomar/sjukhus
3) Kärlek


Tre saker du har på dig just nu:
1) Linne
2) Bh
3) Trosor


Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Bubbly - Colbie Caillat
2) I'm yours - Jason Mraz
3) ELVIS


Tre sanningar om dig:
1) Jag tvekar på allt och alla, alltid.
2) Jag tycker om att vara ensam, bara jag valt det själv
3) Jag är sjuk och hatar det


Tre av dina intressen:
1) Sy
2) Musik
3) Lata mig i sängen med en film


Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Pengar
2) Svar på mina frågor
3)


Tre människor du utmanar:
1) Saris
2) Helen
3) Oscar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0