VFU-besök

Idag hade jag VFU igen och inte nog med att jag skulle ha planerat en aktivitet och utföra den så skulle jag bli observerad och utvärderad med... jisses. Jag var sjukt nervös när klockan började närma sig 10.30 och mitt besök skulle komma.

Så klockan 10.30 kom det en glad och fullkomligt underbar "tant" in och presenterade sig som VFU-besökare.
Jag kände mig sjukt lättad och jag satte igång med det jag skulle göra, väva med två av barnen.

Efteråt hade vi ett samtal Besökaren, jag och min handledare.
Det känndes jättebra, hon var väldigt possitiv och tyckte verkligen att jag gjort bra ifrån mig. Min handledare höll med, som tur var.
De uppmuntrade mig en massa och komplimerade mig och jag känner verkligen nu att jag vill börja jobba på riktigt! Ser så fram emot det! Så glad över att de tycker att det funkar så bra, och att de tycker det passar mig...
Pepp som tusan!

När jag kom hem sov jag ett tag... tills Marty ringde och väckte mig det aset, hehe, då pluggade jag ett tag till tentan som är på fredag. Lite gett upp hoppet om den, så sjuukt mycket hela tiden! Jag hinner inte med allt!

Så var jag och handlade en massa mat på ica... för att soldaten inte ska behöva svälta i helgen.

Nu längtar jag bara till helgens alla påhitt!

Kommentarer
Postat av: Justine

Åh va glad jag är är att allt gick bra för dig!

=)

2008-05-14 @ 22:14:40
Postat av: Sara

jag vill meed ha helg nuuuu!!! ska bli så kul på lördag emmsan!!!

2008-05-15 @ 07:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0