Kräks

Kräks på att du är så nära men ändå så långt borta.

Du ska ju vara där jag är, jag ska vara där du är.

Jag har sålt min soffa idag, snabba ryck! Trött hela dagen, men pluggandet med Justine idag gick bra, snabbta och effektiva är vi och i morgon går jag och köper ett kilo äpplen (nej vi ska inte muta läraren). Jag har tvättat idag med, herregud va tvätt det blev! Galet. Men nu är det gjort, skönt det.
Jag funderar på vad jag mer ska göra i morgon... kanske ta mig en långpromenad? Fast det är så nedra tråkigt väder så det kommer säkert inte hända. Laga mat ska jag göra i alla fall, chiliconcarne, hoppas det blir gott bara, sist jag gjorde det var det ingen höjdare alls, vet inte varför faktiskt.
Åh, nu kom jag på vad det är jag ska göra i morgon, läsa... Justine kom ju hit med boken innan, attans... jaja. då var mina problem lösta. Kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0