MUCK

Grattis älskling som muckade i fredags!
Han kom hit och hämtade mig, lite oväntat men roligt som bara den! Vi körde hem till Nässjö, duschade och åt tacos med familjen. Senare på kvällen fräste vi till Jönköping och hem till någon lumparpolare där för att festa, eller inte jag för jag va chaffis, men det va inte världens roligaste och alla ville gå tll Bongo utan vi... så jag körde tillbaka oss till Nässjö där vi smet in på en konsert i kyrkan, Indigo spelade.
Där inne träffade jag på "lilla" Jonathan som inte alls var liten längre! Hjälpes, sluta växa!
Så blev det natt, och sedan dag och ny fest, fast i Linköping...
Så dit for vi, lite sent ute men det gick ju bra till slut.
Vi åt på Gingis, gott som tusan! Sedan gick vi runt bland pubbarna och hamnade tillslut på Plaza där vi stannade resten av kvällen och dansade, drack och tjötade med folk till höger och vänster.
Trevligt värre.

Söndag "morgon" så åkte vi hem till Jönköping och gick på IKEA och Severins. Sedan tillbaka till Nässjö och slappade lite innan vi (läs jag) började röja lite, eller rättare sagt mycket, bland Martys alla grejer inför flytten...
Stor sopsäck med skräp blev det!

Måndag vet jag inte riktigt vart den tog vägen... mest slapp.
Tisdag åkte vi hit till Borås igen och jag har packat lite smått...

Idag skola, fick tillbaka talbegreppsuppgiften från VFU:n och jag fick G !! SKÖNT!
Efter skolan blev det sjukhuset och blodprov... inte kul men ett måste nu innan fredag, suck.

Nu ska jag mysa, och i kväll är det Gray's!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du kan ju låtsas att du får vykortet i retur inför nästa sjukhusvisit :P

2008-11-19 @ 18:17:42
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Justine

Grattis Marty!

2008-11-19 @ 20:43:57
Postat av: Kaos

Jiiises vilken helg! Hehe, hällsa Martin grattis så mycket :)

2008-11-19 @ 21:41:19
Postat av: Alexandra

ny blogg :)

2008-11-23 @ 10:57:47
URL: http://aleksandrae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0