Nöjd.

Idag är jag sjukt stolt över mig själv och helt enkelt väldigt nöjd.
Jag har jobbat ikapp det jag missat i skolan, kompleterat det som va fel och skickat in allt till de olika lärarna, jag har skrivit upp hela schemat i kalendern och börjat på vårt littsem vi har på måndag. Inte illa va!?
Sjukt nöjd.

I morgon ska jag nog dejta Frida lite, mysmys!
Och på kvällen kommer mamma!
Vi ska äta gott och umgås, dock är det ju skola på fredag men ändå... Hon stannar nog till fredag kväll eller lördag förmiddag, vet faktiskt inte... Ska bli kul att hon kommer i alla fall, jag var ju inte så pigg sist hon va här lixom.

Nej nu tog reklampausen i Gray's slut så dags att sluta skriva!



Ps. Krya på dig Fisen!

Kommentarer
Postat av: Kaos

Eehy, du är grymm tjejen!

2008-11-10 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0