"Pluggdag"

Flicka 5 år (-till sin mamma på ett fik): Visst är det lite dumt och fräckt att kissa på någon annans sockervadd?

HAHAHA - va?!
Barn är fantastiska!

God morgon förresten... Här sitter jag och "pluggar" och äter frukost i sängen. Har äntligen lyckats få telefontid med min läkare och han ska ringa någong gång mellan 14-16, förhoppningsvis. Min taleslista är lång..!
Jag får inte glömma bort att köpa 1 kilo äpplen heller... ajajaj, ska nog skriva ner det någon stanns - stort och tydligt.

___________________________

Tror ni att besvikelsen eller sogen kommer först?
Jag har funderat på detta halva natten, utan att komma fram till något bra svar. Inte för att jag måste komma fram till något men det skulle kanske hjälpa mig på traven lite...

Och i går kollade jag på massa bilder från operationer för att ha koll på vad tusan de ska göra med mig, hehe. Fy va äckliga vissa var, så vill inte jag se ut när de gör hål i mig! Blä!

Nej, om jag ska ta tag i mitt liv kanske?

Kommentarer
Postat av: MALIN

från tjuvlyssnat.se?



det är fantastiskt.



vad i hela världen ska du göra med så många äpplen är en tanke som jag får...



hoppas du får en bra dag!!

2008-11-13 @ 10:41:08
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0