Rapport från sjukhusfararen

Tänkte uppdatera er lite mina kära vänner och läsare.

Två dagar med behandling är nu förbi och jag får sova hemma på nätterna, vilket är guld värt! Mår faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vanligt under behandlingen så det känns inte alls farligt. Och så har jag ju Han med, fantatiskt underbart att aldrig va själv eller anstränga sig i onödan.

I morgon läggs jag in mer permanent, ska va inne på mitt rum (nr 15) kl 10.00, sedan vet jag inte när jag får lämna det igen... Delar run med en liten dam nu, ganska söt. Hon har cancer i axeln och höften så hon har varit inne på strålning nu. Så vill du besöka mig tänk på hänsyn för tanten och kom mellan 11-19, tisdag blir lite besöksförbud och onsdag vet jag ingenting om. men skicka sms till min mobil så läser Han eller jag, eller mamma av dem med jämna mellanrum! Eller skicka till Honom om du har nummret... aja. Det fixar sig.

Har jag sagt att det är snö?! Jättefint ute!
Men hinner inte njuta av det så mycket, vilket irriterar mig.
Nej nu ska jag väl sova eller slappa sängen lite till, var någon som ringde fel, och väckte mig. Suck!

Jag tänker på er, saknar er och hoppas vi hörs snart igen!
Nästa gång vi hörs har jag ingen mjälte, fan va läskigt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

I jul kan vi mobba Emelie för att hon har alla inre organ och inte är lika alternativa som oss! Mohahaha! :D

2008-11-23 @ 16:31:15
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Kaos

Åh, gud vad skönt att höra att det känns bra såhär långt! Du har en lite privat svit i mina tankar dessa dagar...



Hälsa Honom och mamman! Och ta farväl av mjälten från mig med... tror väll inte vi kommer sakna honom så mycket :P



Massa kramar och tipptopp tankar till dig!!!

(och kan du inte fråga dem på sjukhuset om de kan fixa blåa tår när de ändå håller på ;)!?)

2008-11-23 @ 17:58:15
Postat av: Emelie

Jag har limmat min ena tand plus att jag har djävulskt ont i min hand så ni får inte mobba mig för jag är också alternativt skadad.... typ..

2008-11-23 @ 17:59:33
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej min vän. Tänkte bara säga att du finns i mina tankar. Förstår att detta inte är en roligt tid för dig just nu.



Har försökt messa dig, men inte fått leveransrapport, så jag antar att telefonen är avstängd.



Du finns i mina tankar vännen.

Massa kramar Frida

2008-11-26 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0