Sjuk.

Jag förstår inte.
Alltid efter att jag uppnått total lycka så ska det krossas. Jag krossas.
Jag hade verkligen en toppenbra helg! Längtar så sjukt efter att få flytta in i nya lägenheten och inte behöva tänka på att Han ska åka hem eller tillbaka till lumpen. Han muckar på fredag, är så glad för din skull älskling!
Men ja, efter att jag haft det bra så måste jag "straffas" på något sätt, så har det nästan alltid varit...
... så i morse vaknade jag med sprängande huvudvärk, nästäppa och en stor klump i halsen.
Stannade hemma i sängen fram till det littsem vi hade idag... kände mig inte jättepigg men det var ju tvunget att fungera.

Har flyttpackat lite smått idag, bäst att börja tidigt för efter operationen kommer jag ju knappt kunna göra någonting...

Nu ligger jag i sängen igen, ont i hela kroppen och usch på allt.
Önskar Han var här och värmde mig och tog hand om mig, för jag vet att han skulle.
Fantastiska människa. Usch. Man får dåligt samvete över att man inte är sådan själv... jag är inte hälften så romantisk och omtänksam.. eller jo det kanske jag är, men jag är sjukt dålig på att visa det.
Illa.

I morgon ska jag försöka boka tvättid, ringa till min läkare och gå till apoteket.
Hoppas på god natts sömn och vakna frisk!

Kommentarer
Postat av: Justine

Krya på dig raring!

2008-11-10 @ 20:41:38
Postat av: Josefine

Jag ser dig lite mer som "men.. orka" när det gäller att visa din romantiska sida, höhö. Men du, jag gjorde ett fint jobb på min tå, jag kan ta och dra ut din mjälte med pincetten också!

2008-11-10 @ 21:22:56
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0