Underbar helg.

Jag har haft en underbar helg.
Tack alla inblandade!

Fredag
Åkte med mor min tillbaka till Jönköping efter hennes besök här i Borre hos mig.
Senare på kvällen var jag hem till Pappa och åt potatisgratäng och rådjur för att fira fars-dag lite i förtid.

Lördag
Hjälpte mamma att putsa fönster.
Överraskade Martin på stationen i Nässjö, oslagbart! Firade fars dag tillsammans med hela Ottehallsklanen med mycket trevligt folk och kroppkakor.
Hade en av världens roligaste bilresor tillbaka till Borås på kvällen och hem till Sara och Oscar för att föreferra innan Harrys.
Utgången till Harrys var jättekul! Gött chill och najs dans. Träffade också värdens skummaste kille med världens största ögon, haha!

Söndag
"Sexy sunday"
Vaknade sent.
Åt frukost sent
Fikade med Sara och Oscar och hämtade hem bilen...
Mös
Pluggade
Sa hejdå till Marty...
Fixade
Bloggade...


Nu ska jag dricka vatten och snyta min nos.

Kommentarer
Postat av: Justine

Varför svarar du inte på mitt sms? jag blir orolig! Fin bloggen är förresten!

2008-11-09 @ 21:58:57
Postat av: Gullefjun

Nice blogg du fått till... Snart blir vi grannar... (om typ en månad iaf) Wiiii! :D

2008-11-09 @ 23:22:43
URL: http://gullefjun.bloggspace.se
Postat av: The One

Bästa helgen! Speciellt bilresan ;)

2008-11-10 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0