Flytt

Woho!
Det händer verkligen, ser fram emot mitt nya liv som sambo nått så otroligt!
Den 15 december får vi tillträde till nya lägenheten! Och flytten blir den 20e, så stannar vi kanske en natt i lägenheten innan det är dags att fira jul på tusen olika håll för min del, känns inte alls motiverande så jag funderar på att jobba julafton, men har inte bestämt mig ännu.

52 dagar kvar till flytt.
Käns som en evighet.
Jag vill nu.

Att Han är här nu i veckan gör det hela ännu mer verkligt och man kan inte sluta prata om det, kolla inredningstidningar, blocket och ikea-katalogen.
Jag håller på att bestämma sovrummet nu, dessa ska vi ha på väggen vid sängen:




Kommer bli jättefint till de rosa tapeterna och björkmöblerna, mysmys!

Nu ska jag klä på min karl och åka till ica, ska kolla lite banankartonger med, dags att börja lite smått när man kan, vet ju inte hur länge jag kommer bli liggande efter operationen. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh redan 15:e...Gött, då är ni här när tomtegasquen är ju:D Party då elle?:D

2008-10-29 @ 17:52:28
URL: http://monch.blogg.se/
Postat av: Justine

Rooligt!! Å snygga fjärilar!

2008-10-29 @ 17:56:37
Postat av: Emelie

Yeeeah gud vad kul! Vrt har du hittat flygdjuren? Dom var fräsiga!

2008-10-29 @ 18:41:45
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Kaos

Gaah!! Helt galet jue!

Så glad för er skull :D x 1000



SÅÅÅ snygga fjärliar och kryp, vi har nog samma smak nä det gäller såndär :P

2008-10-29 @ 19:03:04
Postat av: Josefine

Kan inte din karl klä på sig själv?

Grattis till lyan! Tur i oturen att det kom så tätt inpå julen bara :P

2008-10-30 @ 15:23:12
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0