Onsdagsmys och torsdagsfix

I går efter skolan, mentorsträffen, gick jag och Martin på knalleland lite, köpte bakformar som var som döskallar så jag var naturligtvis tvungen att testa dem när vi kom hem!
Blev lime-muffins (typ sockerkaka med massa lime) och de blev rätt snygga, och goda.
Vi satt mest och mös hela eftermiddagen och kvällen, otroligt gött att bara vara tillsammans och inte ha några måsten eller krav...
Världens bästa serie började ju med, så kollade såklart på den. (Gray's för er som inte fattar...)

Martin åkte hem och natten blev aldeles mörk och tom, jag förstår inte hur jag ska klara av alla kalla nätter fram till våren utan dig.

Men jag vaknade ändå upp till en torsdag, innehållande massa fixande.
Måste plugga lite på vfu-grejset känner jag... lite matte med kanske... måste i alla fall packa, vattna och städa lite innan torsdagsfixet övergår till torsdagsfest!

I morgon åker jag i alla fall hem till mamma!
Inte varit hemma på 7 veckor så det ska bli kul och rätt skönt...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Är du kvar på måndag?

2008-10-03 @ 19:35:20
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0