Dagen efter dagen före

I går for vi till Ullared, jag, Justine och Martin!
Mycket trevligt och gjorde några rediga fynd, bland annat en brun skinnjacka och en skidjacka, för jag ska till fjällen och min är alldeles urtvättad, typ. Köpte även lite grejs till lägenheten - en skrivare (äntligen), gardiner och ett överkast som inte alls passade in...kul. Bästeköpet på barnavdelningen med, en vit stickad kofta, med korta ärmar och luva, sjukt mysig. Den ska på idag!
Väl hemma blev det att visa allt för varanda... man har inte ork att kolla där, på varandras grejs alltså... Så vi skratta och hade det kul ett tag, innan det blev att duscha och laga mat innan kvällen.

Kvällen blev det förfest hos Sara och Oscar!
Där fanns även Petra, Anders och Clara!  (och två till jag har glömt bort) Det blev utgång till Harrys och där var Justine, Emma, Emma och Ariel och dansade loss! Och så kom Basse och Frida, och Fridas syster Anna, så det var party redigt, mycket kul!
Var ju tvungen att ta igen allt som jag missade under insparken så det blev en del...

Martin verkar haft det tufft i går, han sover som en stock medans jag håller på att dö av rastlöshet! Ska nog ta min energi till att vara världens bästa flickvän och göra frukost på sängen... synnd att jag inte köpte någon bricka i går. Haha!

Nejdu. NU ska jag vara huslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0