Inte ok.

Jag vill bara BAJSA på livet just nu.

Som ni nog vet har inget gått min väg på sista tiden, och inte ska det heller börja göra detta. I går tog jag blodprov, igen, och väntade tålmodigt och hoppfullt på blodsvar medan jag umgicks med världens bästa Stina som gästade mig söndag-måndag på väg hem från Götet.

Väl hemma blev halvsova i soffan tills läkaren ringer och beklagar att jag nu är nere på 64... Behandlingen jag alltså fick utstå i 4 jävla pissdagar hjälpte ca 1 vecka. PARTY

Han skulle kontakta en kirurg som jag ska få prata med om att operera bort mjälten, och gör jag det kommer jag läggas in ca 4-12 dagar och gå att ta sprutor en gång i månaden i ungefär 1½ år. Ännu mera party eftersom jag är spruträdd och mår illa vid tanken.


Måste bestämma mig om jag vill opereras... men det känns som den ända lösningen just nu, för att ligga inne på behandling var tredje-fjärde vecka känns inte riktigt hållbart. Kanske tillockmed vågar pröva lite kortison... om de finns i tablettform borde jag ju kunna leva ett nästan normalt liv fram till behandling före operation, om jag nu vill opereras.

Nytt blodprov kommer att tagas på torsdag, är det lågt får jag la ligga inne i helgen igen om jag inte kan ta pills... inte acceptabelt!

 

Min kropp är i krig med sig själv.

Inte ok.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Bläääääää!

Kort och gott...

2008-09-16 @ 19:19:17
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0