Måndag.

Idag vaknade jag med den sjukaste mensvärken jag någonsinn haft tror jag. Kunde inte räta på ryggen helt så tog alevdon och gick och la mig igen.
Skolan fick vänta tills jag kunde stå upp.
Sov kanske en halvtimma till innan jag gick upp, åt och gjorde mig redo... och det var dags att bege sig till sjukhuset för att ta blodprov, igen.
Gick dit, väntade, blödde, gick hem och åt lunch...
Så blev det till skolan på eftermiddagen och efter det blev det en sväng på knalle med Justine och Denise. Vi fick ett infall och det blev taco-kväll. Både jag och Justine köpte pimp till våra datorer så nu har vi värsta snygga datorerna!
Johan kom hit och blev klippt med och vi såg på ett sjukt späxigt program på tv, haha.

Väntade hela dagen på att min läkare skulle ringa och säga att jag mår bra, men han behagade inte ringa idag heller. Så jag får gå upp och ringa i morron bitti och boka telefontid med honom. Kan ju va skönt att veta vad jag har så jag slipper oroa mig! Dålig stil av honom att inte ringa faktiskt, han sa ju att han skulle...

I morgon blir det skola, Depom-möte och myskväll med Justine och Anna! Mycket trevligt!
Badminton med kanske, om man hinner med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0