Klök.

Gårdagens grillning var mycket trevlig!
Dock blev det på engångsgrillar, och vi hade en flintastek, så vi trodde knappt att den skulle bli klar... men det blev det faktiskt! Efter ett tag...
Kvällen bjöd annars på trevliga människor, musik, goda skratt, underhållning och "efterfest" hemma hos oss med drinkar :)
Trotts, eller kanske rent av tack vara, stora problem med att få folk att förstå, blev det en rolig kväll man sent kommer glömma!

Min hosta har inte gått över, trotts den otroligt äckliga hostmedecinen jag köpt. När man tagit medecinen ska man inte dricka på ett tag eftersom den ska verka i halsen... men den smakar så sjukt äckligt att jag tror jag ska kräkas varje gång, fyfan.
Varför kan man inte göra att den smakar något fräsht, typ mint eller något? För som den är nu, tror jag faktiskt att jag häldre hostar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja måste hälsa på er snart igen :( men då en hel helg! om ni orkar med mig :P

2009-04-19 @ 22:24:15
URL: http://aleksandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0