Solskenspromenad

Idag gick jag upp tidigt för att skriva det sista på hemtenta, skrev nämmligen om allt utan en punkt i går, men det sket sig... allt stod bara stilla och blev bara några korta rader så jag sparar det tills i morgon.
Pratat med kära syster idag om pappas 50års present och det kan nog bli riktigt bra!

Tog tag i städandet och började dammsuga och plocka undan saker, så nu är det betydligt mer ordning här hemma än vad det vart på ett tag nu!

För att fira det härliga vårvädret var jag och Justine ute på en härlig promenad i solen idag, slutade inne i stan vid glasscafét i parken, mumma! Även om jag tog den minsta mjukglassen jag någonsinn sett så satt vi där och njöt, jackan åkte av och ansiktet värmdes så skönt i solen!

I kväll blir det förferre hos Emma, en av oss, och obligatorisk torsdagsutgång till x&y... jag är inte alls på partyhumör för huvudet känns som en betongklump men efter några glas vatten här i soffan hoppas jag på att det ska släppa. Vi måste ju ut och fira solen och tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0