Sommarlördag

I går jobbade jag åt VHB på deras Naughty Nurse pub, var jättekul fram till 23.30 undefär, då jag fick avvika på grund av en sjuk huvudvärk. Det bultade i hela huvudet och på vägen hem blev jag jätteyr... inte kul.
Fick stanna flera gånger i backen upp och i hissen stannade blodet i fötterna. Fy!
Somnade sittandes i soffan med Plåstis i knät och vaknade upp igen vid 2 och la mig i sängen... huvudvärken hade avtagit lite men det bultade mig till sömns... och vilken sömn sedan... vaknade inte änns när han kom hem vid halv fyra efter att ha städat puben.

Vaknade ganska pigg i morse runt 9, han snarkade och sov som en stock... Jag tassade upp och myste med katten lite, började städa lite smått och bestämde mig för att gå och handla mat när klockan var nästan 12.
Sara ringde och vi tog sällskap till willys i solskenet! Så underbart väder ute!
När jag kom hem igen hade Han precis gått upp, synd, för jag hade tänkt väcka honom med att släppa in Plåstis... hehe.

Jag hadlade en massa till mitt lilla kalas i morgon, familjerna kommer och det ska verkligen bli kul att alla ska träffas igen! Eller ja, alla utom syskonen... alla är upptagna med annat.
Maten som serveras är brie och salami toast med en "fruktig" sallad till, efterrätt är chokladpudding med digestivebotten och vit choklad.

MUMMA

Idag står städning på schemat, och i kväll blir det b-day part för Sara! Kommer bli superkul! Vi var där i onsdags och åt tårta men idag blir det party-party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0