Tidsbrist

Satt och kollade igenom min almanacka för att se när man möjligtvis skulle kunna fira mig... men det finns ingen tid för det. Så i år blir det inget firande... får väl fira extra nästa år eller något.
För er som nu blir otroligt besvikna över att det inte blir festligheter så kan ni ju alltid komma på eftermiddagen/kvällen på min födelsedag och fika lite?

Något som jag även märkte i min kalender är hur fort tiden går, och hur lite tid man har.
Jag har saker varje helg fram till slutet av maj nu, och sedan börjar jag jobba och det schemat har jag inte fått ännu.
Min själ blir stressad av att inte veta... för då kan man inte planera något. Ska nog ringa och se när man kan få sitt schema.

Idag har jag varit ledig, otroligt skönt. Sovmorgon och slapp förmiddag. Gick till kåren kl 13 och fixade lite inför introduktionen i höst. Fick lite smått panik över att vi har 15 faddrar på 250 nya... inte kul.
Jag och Zeb fixade lite i rummet med, kommer bli en bra höst!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: God dagens! Tack, Haha, är min dialekt så hemsk Emma? Har fått höra av folk uppåt i landet att den är helt galen, så du är inte ensam ;) Fika på piren med Alex låter finemangens?! Om du har tid..? Ser att du knappt har tid att fira din födelsedag! :(

Sköt om dig!

Kram!

2009-04-21 @ 10:01:41
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0