Fixardag

Idag har jag fixat!
Varit och bokat tid på en studio för att fotografera mina ärr till försäkringen... Och tog en sväng till Kårstyrelsen, fikade och fixade en hel massa med Introduktionen!

Och vi tvättar, ska snart laga mat men först ska jag plugga lite! Börjar bli kort om tid...



Min lilla Juggi är på Island nu, åkte i går... känns så konstigt att halva gänget ska lämna borran för hösten! Inte kul

Och så märkte jag att mina planer med Josie och Emf inte verkar funka heller... men hoppas på att bara kunna flytta det och inte ställa in!

MEN nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dumma Emma! Jag och Emf satt och pratade om detta spektaklet idag och båda "Ja jag längtar faktiskt, det kommer bli jättekul" :(

2009-08-03 @ 18:57:33
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0