Helg

Har haft en härlig helg innehållandes sol, bad och alkohol, heheh.
I går gjorde jag mig en picknickfrukost och cyklade ut till almenäs. Låg där ute i nästan 4 timmar innan jag tog tag i saker och ting och cyklade hem. Väl hemma skrev jag lite på min matteanalyskompletteringshelvettessak.... och slappade lite.
Sydde på en ficka på oven och började sy dit mitt namn (eftersom hälften av bokstäverna trillat av).

På kvällen bar det iväg till zebs nya lya för att senare dra vidare ner till lilla torget och dricka och tjöta!
Det var väldans trevligt!

I dag har jag fixat och donat!
Pluggat lite på matteanalyskompletteringshelvettessaken och sytt på ännu en bokstav på min ove.
Snart ska jag gå ner till stan för att möta Helena och ta en lunchfika på tant grön! Eva skulle hängt med men hon svek oss för Göteborg, illa!

Efter lunchfikat blir det att städa lite, och att plugga... inte kul.
I morgon jobbar jag kväll så ska föröska hinna ner till skolan och plugga och fixa med introduktionen!

Nej jisses, dags att gå!




älsklingskisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0