Introduktion ht09

Ja nu har det dragit igång igen!
Gårdagen bjöd på många steg på rep för de nya, fixande av passerkort och samling i folkan.
Jag och Denise drog ett rep och vi blev även gästade av Hirri :)

På kvällen blev det förfest i glasburen och balkongen och utgång på kåren, där VHB var ansvariga.
Och vilken kväll... svetten rann! (vilket kan bero på att ventilationen pajjat)... och det var inte bara ventilationen som var paj utan även hissen, diskmaskinen och några lampor... Kan säga att Han var rätt så stressad och svett!

I helgen var det förrensten fadderutbildning också.. och på söndagskvällen var pedagogfaddrarna här och pimpade ovar och tröjor! Kul och mysigt var det! :)
I söndags kom även Alexandra och Jonas, som är våra inneboenden för tillfället... båda har blörjat läsa här i Borran och ingen av dem har fått lägenhet ännu... bosytadsbridsten är sjuk... finns typ inget kvar. Inte kul! Tur att man redan har lägenhet :)

Idag börjar jag skolan med... kursintroduktion från 13-16, jisses!
Måste vara en fullspäckad kurs ;) Och för er som inte vet så ska jag läsa bild och musik i höst, lovely!

Men nu ska jag nog allt äta upp min frukost och fixa lite... man hinner inte så mycket under introduktionen så bäst att passa på att städa nu när man kan.

Kommentarer
Postat av: Justine

Om någon vill hyra mitt rum är det okej med mig =) Om Denise vill alltså...

2009-08-25 @ 13:52:16
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0