Nu vet jag

... varför jag var så himmla trött.
Jag har nämmligen fått influensa. Vanlig hederlig influensa... kul... Jag hostar, nyser, snorar och har även febrat i två dagar.
Men nu är febern över i alla fall och nysandet med, hostan däremot gör ondare och ondare för varje gång.

Idag är det lördag, vilket betyder sovmorgon för många, men jag vaknade kl 8 av att Han snarkade så det stod härliga till... Och han var inte alls sugen på att gå upp, eftersom han var uppe hela natten och spela något nytt spel på datorn, med sin nya widescreen skärm... Typiskt pojkar.

Idag skulle jag ha jobbat, och i morgon med, men mina karensdagar säger nej, och jag tror inte jag hade klarat av det, blir ju andfådd av att gå mellan soffan och köket. Men men, det är tråkigt fast skönt, har ju fått några extra tider redan så det ska bli kul!

Något annat som är kul är att Sara och Oscar flyttar tillbaka till Borås idag! Vi kanske ska ses i kväll, lite beroende på hur jag känner mig... men hoppas i alla fall! Varit så tomt utan dem här i sommar! Eller ja, tomt utan alla andra... men eftersom jag vattnat blommorna där så har det kännts extra tomt i deras lägenhet!

På måndag fyller mammis år, så åker hem och firar henne och stannar en vecka för att chilla ordentligt innan skolan börjar! Och det ska bli såå kul!
Längtar tillbaka till skolan nu, eller ja, mest till allt folk! Och är sjukt pepp inför introduktionen! Det ska bli grymt! På lördag börjar allt igen och på söndag är det faddermys hemma hos mig, ska blir najs! Och Alesandra kommer med! Hon ska börja här i Borås men har inte fått någon lägenhet ännu, så hon ska få bo hos oss under introduktionen!
MYS

Slutar jag inte hosta snart blir jag förbannad!

Ska försöka komma iväg till knalleland idag med, ska köpa en till sak till mammis present... måste dessutom handla lite mat... men men. Kommer inte orka bära så värst mycket så får se hur det blir med det!
Nu ska jag äta frukost, man blir hungirg av att inte orka äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0