Vem gynnar detta!?

Totalt ogynnande.
Blåsor i ansiktet, vet inte varför... efter att ha suttit i telefonkö i 25 minuter får jag i alla fall rådet att tvätta 6 gånger om dagen med alsolsprit, så fick kila iväg till apoteket och köpa... suck.
Detta gynnar ingen!

Något oerhört gynnande är att vi i går var nere på sommartorsdag, träffade min Anna, och Madde, Franken, Lisa, Petra och ett gäng... och handlade mat på ica, för vi orkade inte trängast för att se på Jill... Och mest gynnande på hela kvällen var att hitta Arnell! Vi kommer få det sjukt bra i höst!

Idag är det varmt!
Och i morgon ska jag vara ledig, solen here I come! Ska pressa så jag blir lite brun nu innan skolan börjar igen, kan ju tro att jag gömt mig för solen... men så är icke fallet, jag är bara inte brun... eller röd... ännu ;)
Tror jag ska ta min cykel till Almenäs i morgon med en filt, en bok och en liten matsäck!
Ingen som ska med?

Jag har förresten gjort klart min individuella uppgift, eller ställningstagandet eller vad man nu ska kalla det, så nu har jag bara en endaste sak bakom mig! tipptopp!

I morgon får jag nya grannar! Kommer bli grymt bra! Längtar!

Och min Juggibuggi  verkar ha det bra på Island så nu kan jag lugna mig lite, hihi.

Nej men om man skulle tvätta sitt ansikte med lite sprit?
KUL LIV

Kommentarer
Postat av: Justine

Härligt det låter med en dag vid Almenäs =)

Jag har det jättebra! Jag lovar!

Konstigt att alla är så långt borta bara....

2009-08-08 @ 17:22:12
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0