Vilken torsdag!

Vaknade med ett ryck 8.44, lektionen börjar 9... Slänger på mig kläder, upp med håret i en toffs, på med skorna...
Han gjorde en macka åt mig som jag slängde ner i väskan och småsprang iväg till skolan.

9.00 - Musik. KUL lekar!

12.00 - Lunch

13.00- Bild, vi gjorde roliga och annorlunda böcker och en klurig bilduppgift som jag inte hann börja på

15.00 - Jobba stängning på fritids, fick en jättefin täckning av min nya kompis! :) Ska se om jag kan scanna in den och visa, sååå sött!

17.30 - Stänga, lyckas inte spärra dörren först och får smått panik.. men lyckas på 6e försöket och springer iväg till bussen.

17.36 - hinner precis med bussen! Puh

17.45 - FUM, har redan börjat, jag är sen, det är halt, jag halkar i trappan, slår i foten, handen och knät, dörren är låst, får inte tag på någon där inne, mitt batteri i mobilen dog.

17.50 - jag lyckas få iväg ett sms om att dörren är låst, Eva släpper in mig...

22.00 - hemmkommen efter ett 5 timmar långt Fum... GAH!

Handleden gör ondare än innan, knät är helt svullet och segt och vinklar jag foten på ett visst sätt får jag kramp...  Byta liv någon?

Kommentarer
Postat av: Banana

stackare! =/ hoppas idag blir bättre

2009-12-11 @ 12:01:43
URL: http://anah87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0