Onsdag.

I dag är det onsdag, igen...
Tiden går fort men långsamt när det är så mycket i skolan som det är nu... känner inte riktigt att jag orkar. Har ju råkat bli sjuk igen med, huvudet värker, magen med, och halsen också. Inte kul, inte kuuuul.

Fredag blir det hem till mammsen, mys! Vi ska till Rosenlundsbadet och in på relaxen på fredagskvällen och på lördagen ska vi bowla med Han!

Sedan ska Han och jag ut på äventyr men mer om detta kommer...!

Åt nyss, så nu mår jag jätte illa.
Kanske ska testa att dricka ett glas vatten?

Nej, det orkar jag inte.

Vart på apoteket måndag, tisdag och idag... och idag var första gången det var lyckat, wonderful! Inte så lätt att samordna läkarens ord med vad som händer på apoteket alltid, men nu är det fixat.
Och om två veckor ska jag ta massa nya blodprov, är faktiskt rätt nervös! Hoppas verkligen de är bra fortfarande... annars kommer en gråtande blogginlägg här kan jag lova.
På tal om blogginlägg... folk skriver så konstiga bloggar! Vem vill lägga ut hela sitt liv på en blogg, som hur många människor som hällst kan läsa?
Jag skriver mycket, men långt ifrån allt... men endel verkar skriva om hela sitt liv, blottar allt för alla... galet.
Läser just nu en blogg om en tjej som är 19 år och ska föda sitt tredje barn, intressant men jag förstår inte hur hon tänker.... "socialen och alla myndigheter är så dumma mot mig som inte ger mig mer bidrag" och "bara för att jag röker och dricker betyder inte det att mina barn blir lidande" och "nu är mina pengar snart slut igen"... NO SHIT SHERLOCK! Du kan inte spendera pengar som du gör, du lever inget hollywood liv! Vakna och kom tillbaka till verkligheten... tre barn, en hund och köper kläder varje dag... inte smart!
Oj, så upprörd jag blev här... men det är inte OK att röka och dricka när man är gravid... verkligen inte.

På tal om gravid så drömde jag i natt att min pappa fick barn... stört.

Nej, alvarligt talat (skrivet) nu ska jag gå och lägga mig i soffan en stund innan sängen kallar.



God natt kära vänner och läsare, ta hand om er och tänk för tjyven på vad ni skriver i era bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0