Panik och kaosdag med mysigt inslag

För att först lite kort besvara lite folks frågor så är Plåster cirka 15 veckor och en blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt... och världens sötaste fisunge!

Usch va seg jag är idag... började med studiegrupp i kaos. Fick panik ett tag men det ordnade upp sig.

Efter skolan blev det att åka upp till sjukhuset och ta massa prover... Fick vänta i 45 minuter innan det var min tur, men tillslut var det dags! Och när tanten tagit de tre första rören frågade hon om jag var fastande för det skulle man visst vara när man tog det där... men det sa inte min läkare någonting om och det stod inte på remissen heller, så hur skulle jag kunna veta det?! Jag ifrågasatte lite och tanten blev störtsur.

Efteråt vart jag hungrig och helt slut, ringde Honom och vi möttes för lunch på viskan (csn trillade ju in idag)! Vi tog kycklingtallrik båda två - sååå gott är det! Blev lite efterrätt med, Han tog budapestbakelse och jag kärleksmums och kaffe. Inte illa alls!
Så gick vi en sväng på stan... köpte en present till Anders och hämtade lite broshyrer (hur tusan stavas det?!) på cervera och duka för vi har bestämt oss för att samla på en glas sort eller hur man nu ska säga...
Han hittade en sort han gillade, jag en annan... så nu vet vi inte hur vi ska göra!

Väl hemma kom plåster och myste med mig och nu sitter hon bakom min dator och kikar på mig över skärmen, knäppkisse.... vi ska nog ta och busa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0