Söndag

Ojoj vilken fest det blev i går, folk överallt! Kom från Nässjö, Linköping, Jönköping, Bankeryd... you name it, LOVELY! Lite trångt bara...
Men kul hade vi! Eller jag i alla fall...

Nu är det äkta söndag.
Efter att alla utan Alexandra och Jonas åkt hem idag gick vi en sväng till knalleland, köpte med oss fika hem (blåbärspaj och vanlijsås - mumma!) innan de skulle sätta sig på bussen tillbaka till Jönkan.

Han ligger och sover i soffan med Plåster på ryggen, ja katten då alltså... Och jag sitter här vid datorn och äter After Eight och har sökt lite jobb... Hoppas verkligen jag får något... och gärna snart så man inte behöver oroa sig! Jobbigast är att jag inte riktigt vet vart jag ska söka. Ska jag söka här i Borran, eller i Jönkan, eller kanske i Nässjö? Och där kommer vi även in på vad "hem" egentligen är nu...
Jaja, diskussionen och tankegången kan bli oändligt lång så tänker inte fundera mer på det just nu utan ska nog ta att lägga mig i sängen och läsa lite bok. Hade tänkt kolla mello men är verkligen inte sugen! Fast det börjar ju inte ännu heller så...

Ska kanske ringa papput också... kan ju vara trevligt, men orkar inte nu.

Nej... läsa känns för duktigt (har redan läst, och läste då ut boken, idag). TV får det bli. Tacka vet jag Disney Chanel, det och sömn och vatten räddade mig från värre magsjuka tror jag!

Puss och tack alla för i går!

Kommentarer
Postat av: ju

Tack för en riktigt trevlig fest!

2009-02-22 @ 18:16:35
Postat av: Anonym

Det var från mig... =)

2009-02-22 @ 18:17:14
Postat av: Justine

Det var från mig... =)

2009-02-22 @ 18:17:50
Postat av: alexandra

tack själv! :) hoppas vi ses snart

2009-02-22 @ 19:46:10
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Denise

Thanks för ett lovely party! Va superskoj :D

2009-02-25 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0