Ensam i ett nyttigt 2009

Idag har jag varit och haft besök.
Jonas kom hit och vi var hos Sara och Oscar och fikade, gott och trevligt. Där var även jag och Martin i gårkväll och kollade på "bio" efter en spontanmiddag hemma i vår lägenhet.

Detta är första kvällen för mig, ensam i vår lägenhet. Martin är med Oscar och kollar filmer och dricker öl, på grabbkväll.
Det käns konstigt att sitta här i tystnaden, men bra.
Denna "egentid" spenderas genom att baka en kaka och surfa runt på internet efter dieter och bra träningsmetoder.
År 2009 är hälsoåret. Jag har slutat dricka läsk och flask-vatten och börjat träna. Jag funderar även på att göra en detox och kanske även sattsa på att köra någon diet eller liknande för ett hälsosammare jag.
Det är jag värd, speciellt om operationen fungerar... Jag tog nya prover i går som jag förhoppningsvis ska få goda besked om i morgon. Får jag inte det så hittar ni mig på botten av viskan.

Har jag sagt hur vackert Borås är från ovan när det är mörkt?

Kommentarer
Postat av: Justine

Tur att du har skaffat en ny baddräkt då... .hahahaha :P Nä proverna kommer visa det bästa, var så säker!

2009-01-14 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0