Grebbestad

Woho!
Grebbestad here I come!
Bokat biljetter till helgens bravader, najs najs naaaajs!

Annars är livet rätt bra..
Jobbar och jobbar, men i går tog vi en oväntad tripp till Nässjö!
Hängde med Sara och Oscar i deras stuga på kvällen, så mysigt! Och i dag har jag och Han vart en sväng på a6 innan bussen skulle ta oss tillbaka till Borran.
Det gick dock inte så smärtfritt som det brukar, eftersom bussen var 1½ timma sen... men vi kom ju hem tillslut ändå!

I morgon jobbar jag kväll, så på dagen ska jag lägga mig i en park om det är fint väder och sola och läsa tidning eller bok... ska slappa så mycket jag kan innan jag jobbar resten av veckan...

Meen nu ska jag lägga mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Denise

YEEEES grebby! :D

2009-07-11 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0