Oväder?

Vart är ovädret alla pratar om?
Läste aftonbladet om olyckor i bland annat Skara och Jönköping av allt regn och att det runt om i hela Sverige tydligen uppstod kaos av regnet och åskan, men här i Borås är det sol och varmt! Konstigt.
Jag menar, Borås är ju ändå Sveriges regnigaste stad...

Idag har jag jobbat hela dagen, och det blev en lugn dag faktiskt. Men hjälp va trött jag var när jag kom hem! Fixade i ordning lite och sedan somnade jag och sov i lite över en timma... oops.

I kväll blir det tv och städning, mamma kommer ju i morgon så måste ju piffa till det lite!
Och nu slutar Han jobba så snart kommer han hem och hjälper till... skönt för jag orkar knappt mera!



Plåster har förresten varit helmysig idag, men hon lider i värmen med sin långa päls lilla stackaren. Försöker kyla ner henne så gott det går men det är ju inte det lättaste heller... ett bad kanske?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha det kom ett sånt skyfall igår! Men de få gånger det regnar häromkring är det väl fint i borås, höhö. Åh, vi borde gå på borås djurpark..

2009-07-02 @ 10:51:34
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Sara

Här i Nässjö är det inget oväder heller iaf:D Det håller väl sig i jkpg då:P här är det underbart väder!! Hoppas allt e bra i borran och med er!

2009-07-02 @ 21:48:48
URL: http://monch.blogg.se/
Postat av: Pixie

emma, jaa det är meningen att du ska minnas harrysbilden... :D det var den kvällen som martin var på nåt galej i gbg? minns du? vi dansade ju skitmycket! det var kul att träffa er en sväng igår! hoppas det blir fler gånger? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0