Uppdatering

Ja nu var det dags att skriva något igen tycker jag...

Dagen idag har mestandels spenderats i skolan eller i soffan med Plåster.
Studiegrupp inför gestaltningen i morgon, är inte nervös än men ser verkligen inte fram emot det! Drama och sådant "seriöst" framförande är verkligen inte min grej... Visst jag kan spexa till det mer än vad ni kan tro (förutom Alexandra och Linnéa som jag haft lägerbål tillsammans med) och kan bli ohyffsat crazy. Men då måste jag vilja, och jag måste veta att alla andra tycker det är "okej".
Gestaltningen känns som något stelt och konstigt som man inte gör för att det är kul utan för att man måste... nu menar jag inte att vi inte har haft kul mellan varven för det har vi verkligen.
Well well, vi är som nummer två i morgon och det känns skönt! Man behöver inte se alla andras och få ångest utan man får det överstökat rätt fort!

Idag har Plåster haft världens ryck... hon har vart sjukt jobbig och lekt hela tiden med allt hon inte får leka med på ställen hon inte får leka med... suck.
Men mellan alla ryck har hon legat och myst med mig eller sovit hos mig, så man kan ju inte annat än att älska skrället!

Idag har jag även blivit erbjuden sommarjobb! Så ska på intervju nästa måndag!
Hemtjänsten här i Borran verkar det bli, najs najs!
(Eller i alla fall sjukt mycket bättre än ingenting)

Gray's idag med, åt en påse popcorn till, LOVELY.

I morgon blir det förfest hos grannarna men ingen utgång för varken mig eller Honom... vi är skoltrogna... (Jag har tenta och Han har föreläsning som Han inte vågar missa)

Fick även tag på min praktikplats idag, som inte visste att jag skulle komma... alltid lika kul, NOT! Men eftersom jag ska till samma som jag var på innan så kändes det inte lika farligt... Ska bli kul, men jobbigt!
Allting verkar ju hända nästa vecka lixom...

Jaja. Nu blir det nog snart sängen. Alltid så rackarns trött... Sover för mycket kanske?

God natt.

Kommentarer
Postat av: Kaos

Jää, I sure know you can spex it baby :P

Det där med sömn och trötthet är skummt, det hänger inte ihop... okej,<5 timmars sömn gör en trött, men annars är det bara skummt...

2009-03-10 @ 11:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0