Är det en bra dag idag?

Idag är det onsdag.
Är ledig från skolan så passar på att plugga. Har redan skrivit en komplettering på en föreläsning jag missade, två sidor... så är rätt slut i hjärnan, därför tar jag mig en pluggpaus.
Jag fixade frukost åt mig och honom innan och vi satt i soffan och åt, det var mysigt även om vi inte satt i samma soffa, höll om varandra eller knappt pratade med varandra. Men att han bara är här gör mig lugn, trygg och glad. Efter frukosten satte jag igång med pluggandet men nästan direkt fick jag jätte ont i magen. Vet inte varför men det gick över efter en stund.
Jag kan ju inte äta så mycket laktos, men åt ju låglaktosfil till frukost så borde ju inte vara det... eller har jag blivit mer kännslig? eller är det något annat fuffens med magen? penicilinet kanske?
Jaja... bara det inte kommer tillbaka så...

Ute är det varmt, men det blåser som tusan. Var nästan på storm i natt och jag vaknade flera gånger av att det slog mot fönstret. Men det har ju slutat regna i alla fall, och det är ju inte illa!

I går ringde min älskade Nea och vi pratade i över en halvtimma. Hjälp vad jag har saknat henne... måste bli skärpning på mig, är så dålig på att höra av mig till alla "gamla" vänner... Men det är faktiskt rätt svårt att hålla koll på allt här, och allt där hemma samtidigt. Hoppas bara ingen känner sig glömd eller ignorerad, för det är verkligen inte min mening!
Älskar er alla!



Jag är föresten fortfarande inne i ett litet lyckorus från i söndags kväll... hoppas bara planerna blir till verklighet snart!



Kommentarer
Postat av: Josefine

När man har kännt varann i... nästan 20år, jävlar! Behöver man inte pratas vardag för att veta att vart man har varann. Saknar dig!



Och appropå laktos och skit, min mage är känslig för laktos på morgonen, skitlustigt.

2009-05-27 @ 15:00:14
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0