Lättad men inte helt nöjd..

Det var såklar inte sommen jag väntade på utan dommen.

Mina blodvärden var på topp; 445
Så än så länge har operationen lyckats mycket bra! Värdena kommer att sjunka mer så småning om eftersom kroppen märker att den inte längre behöver överproducera för att hålla balansen.
Hade operationen inte funkat alls hade jag alltså varit tillbaka nere på 25, så nu finns det hopp för ett friskt liv!

Förutom  att mina kalkvärden fortfarande var för höga, och med tanke på vad som finns i släkten och mitt redan nu nedsatta försvar i kroppen så har min journal och mina värden skickats vidare till Sahlgrenska och en expert ska bestämma om vad som ska hända här näst... vänta, ignorera, medecinera eller operera.

I måndags började vi ny kurs, specialpedagogiska perspektiv, intressant men sjukt jobbigt att börja en ny och intensiv kurs såhär sent... men nästa vecka är jag ju inte med så ;) Spain here I comme!
Ja för er som missat det så åker jag hem till jönkan i morgon för att dra vidare till Spanien på lördag! Pappa har ju fyllt 50 så han, Gerd, jag, Lisa, Fredde, Rille, Sandra och barnen ska åka för att fira! Ska bli otroligt skönt och så får jag äntligen träffa min lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur röd tänker du sattsa på att bli? Höhö. Skönt att värdena är uppe i tresiffrigt! Jag hejar vidare, typ :P

2009-05-06 @ 17:54:21
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

åhh jasså?? var hur när? tell me everything darling :D

2009-05-06 @ 20:40:34
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: Denise

Ha de underbart Emsan! Sola och bada massvis for me tooo! Mumma :)

2009-05-07 @ 16:10:53
Postat av: Denise

Ha de underbart Emsan! Sola och bada massvis for me tooo! Mumma :)

2009-05-07 @ 16:10:53
Postat av: Kaos

Men GÖTT! Det är där vi vill ha värdena alltså :)

Synd på kalket bara...men det ska nog bli bra det med.

Hoppas ni har det riktigt, riktigt underbart på plajan nu. Sola lagom och bli "australiensisk surfbrud"-solbränd och inte ett litet fjällmonster :P Hoppas vi ses på Söndag!

2009-05-12 @ 20:49:22
Postat av: Josefine

Kommer du hem nått i sommar förresten?

2009-05-16 @ 06:56:18
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det måste vi! Hoppas bara det klaffar bra med mitt störda schema :P

2009-05-18 @ 17:05:05
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0