Lördag hela dagen!

Idag är det lördag hela dagen, vilket betyder att vi har hunnit med både torsdag och fredag sedan jag bloggade sist...

I torsdags hade vi ju, självfallet, torsdagsutgången till X&Y som denna torsdag hade sommartema, myycket bra musik fast det var sjukt trångt bland alla parasoll och palmer. Innan utgången hann vi med en innomhus-grillning och lite lekar med faddrarna, hem och bytte kläder och förfestade hos Saris och Oscar! Trevligt som alltid!
Jag och Oscar körde en favorit i repris av vår låt Sorry som en liten... sässångsavslutning! Blev lite tårar och mycket skratt... nu väntar vi bara till nästa vecka då tårarna är givna, eftersom en del av oss inte kommer att ses fören i januari... usch.

Fredagen blev det en sväng till kårkontoret, klippte håret på Zeb, fikade och hade de gött! Sedan gick jag och skaffade ny mobil. Han har ju skaffat 3 nu, så bäst att jag med har det så vi ringer gratis till varandra... jag la även till en funktion med gratis sms till alla nät, så nu tänker jag sluta ringa och bara smsa ;D
Senare på eftermiddagen packade vi väskan och dra iväg till vattentornet för att grilla och festa loss med Depom, han är ju numera hedersmedlem ;) Efter grillandet blev det en svängom med singstar hos Sofis innan kåren och bartömningen (som det inte får heta så nu kallas det för avslutningspub)!
Det var galet kul och massor med godingar där!

Den bästa godingen av dem alla var min Frida! ÄNTLIGEN har hon kommit hem till mig :)

Han fick dock gå hem tidigt för att orka upp och skriva tenta idag... stackarn... men det gick nog bra tror jag!

Jag däremot stannade all night long, fast fick ringa så han kunde öppna dörren... eftersom mina nycklar befann sig i den väska han tog med sig hem... typiskt.

Ja... så nu är det lördag.
Åt ganska nyss frukost, så dagen är inte riktigt igång ännu, men dagen bjuder på fint väder(!!) så vi ska grilla på balkongen i kväll, kolla på en film och mysa! LOVELY.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja tänk att nu är jag hemma :P

Halmstad i sommar baby?? Du är härmed inbjuden! :) Puss

2009-06-02 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0