Stress stress

Fick vänta rätt länge på folket i lördags... och de som inte skulle komma alls var de som kom först.
Men en mysig förfest och en trevlig kväll blev det! Synd bara att han inte var hemma, men men.

Söndag flög förbi.
Pluggade och åt pizza, mös i soffan och kollade på tv.

Måndag och tillbaka till skolan, föreläsning och littsem.
På kvällen ännu mer plugg... insett nu att jag aldrig kommer bli klar innan sommaren så håller på att priorietera, vad måste jag göra innan, vad kan jag göra i sommar och vad måste jag göra i höst.
Inte kul men det är inte lätt att va sjuk...

Stannade hemma från föreläsningen idag och har strukturerat upp lite vad som ska göras och hur... snart är det dock dags att gå till skolan och skriva ut lite saker innan det sista seminariumet. Skönt att det inte kommer fler i alla fall..!
Har två kvar att komplettera, så helt över är det ju inte.

Nej, om man ska ta en duch och fundera på vad man ska äta nu innan det är dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0