Fars dag

Idag är det fars dag, firade pappa i går...

men ändå: Gratulerar med dagen pappa!



Helgen har varit bra, for till jönkan i fredags efter skolan. Blev hemmakväll med mamma, satt i soffan och pratade och kollade på morden i midsumer. Skulle träffat Josie med men bussen var sen och hon och hennes mor skulle iväg.

Lördag och upp med tuppen (nja..) jag och mamma gick en promenad bort till stallkvarn och mamma fyndade lite, gick vidare till loppisen på kulturhuset men det var mest skräp... tittade även in på röda korsets loppis men hittade inget kul där heller. Rundan avslutades, givetvis, på torget. Där fyndade jag ett garnnystan så nu kan jag virka :)
Har nämmligen fått för mig att jag ska virka mumintroll till Astrid i julklapp, men får se hur det går... haha!
Lördagskvällen spenderades hos pappa för farsdagfirande. God mat och trevligt sällskap!

Söndag och upp med tuppen igen (nej, inte idag heller) och dags för tipspromenad!
Trevligt och fint väder ändå.

For tillbaka till Borås med pappa, han skulle hälsa på sin farbrors sambo som ligger här  på sjukhuset, så passade på att åka med! Toppen.

Så kom Oscar och tjöta en stund.

Så gick vi över till Oscar och åt pizza.

Så gick vi hem...

Så nu ska jag nog sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0