Pain

Nu ska jag sova och glömma smärtan.
Har ont i huvudet, näsan och min handled som jag trilla på när jag åkte skidor för ca 4-5 år sedan... den har inte var sig lik.
Stod inte ut i morse så ringde vårdcentralen, fick tid på måndag (om en vecka!) HALLÅELLER!? Jag har ONT!!
Har det inte lättat på onsdag tänker jag ringa igen och be om tidigare tid! Hoppas det blir lite sjukgymnastik eller något, örkar inte ha ont!

Hängde med Oscar i eftermiddag, kommer sakna den killen... men vi kommer ju ha kontakt ändå! Lätt.

Har föreläsning och diskussion på förmiddagen i morgon men jag tror jag ska ta den tiden till att fixa med min portfolio i stället. Käns som om jag ligger efter en hel den med den nu! Ja, så får det bli! Ska även ta en promenad på morgonen/förmiddagen för att komma igång.

Nej, ska övertala Honom om att sova nu...

God natt!

Kommentarer
Postat av: jonna

Naw min lilla Woopsi då, inte ha ont! =( Hoppas det onda försvinner snart! Dumma vårdcentral med! puss

2009-11-30 @ 23:33:16
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0