OH, NO WAY!

Någon som varit inne på aftonbladet och kännt följande?
Jag vill INTE föda ett stort barn!



Annars har det varit en bra dag. Åkte till Gbg med studiegruppen och gick på 4 olika museér (är en del av kursen). Vi blev heelt slut och orkade bara gå en snabbsväng på stan innan vi for hem igen!

Nu i kväll har jag vart på FFK (FestFöreningskväll) det var kul, de spelade beerpong, skumt spel... vi underhöll oss med ett hittepå-tärningsspel :)

Jag och Helena gjorde dummheter även denna kväll, men det lär ni märka senare...

I morgon är det torsdag, är ledig men ska plugga en del och städa och fixa!

På fredag kommer syster! :D
och här får hon en låt tillägnad sig...


Kommentarer
Postat av: Oscar

Oh shit! Trodde du va med barn först. Men sen upptäckte jag att det gick klicka på texten och så fick jag mig en förklaring! HAHA! Bra skrivet!

2009-09-23 @ 23:00:42
URL: http://oscarleander.blogg.se/
Postat av: helena

nej nej vi gör aldrig några dumheter jhue ;)

2009-09-23 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0