Vet inte

Vet inte om det är förkyldningen som gör att jag är så trött, ledsen och äcklad. Men så är det, och det är inte kul. Inte alls.
Känner att denna dagen inte gjort mig någon rättvisa. Men jag vet att ingen menat mig illa eller att jag är så äcklig som jag trot... även när det är svårt.

Blä på mig.


I helgen hade vi som sagt förlovningsmiddag, 13 personer var vi... fullt hus!
Men det var jätte-jättetrevligt! Synd att jag blev sjuk bara, för jag tror att det hade varit mycket bätte som jag var frisk!
Vi fick en massa bra saker i alla fall...:
- kaffebryggare
- sodastream
- ljuslykta
- två kastruller
- kattmat
- presentkort på cervera, på massa pengar!

Lyckat var det och maten var jättegod!
Så nu längtar man lite till nästa gång man får träffa alla... och Hans sida träffar vi troligtvis över allhelgona... eller farsdag.

Veckan bjuder inte direkt på någon lung och ro... så nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0