Woooho!

Emma mot magsjukan, 1-0.

Idag mår jag nästan helt bra, inte så fräsch, eller pigg... och inte heller smittfri ännu.
Men i morgon kanske! :)

Inte ok detta.

Har dock lyckats plugga en del, förutom när jag somnade med datorn i knät i soffan... men ändå.

I helgen skulle vi åkt på fest hos Tobias och Tilda i Göteborg, men tror inte jag ska festa... känner verkligen inte för det!
Blir dock Marstrand på lördag och hälsa på svärisarna som är där och bygger soldäck till Martins farföräldrars husvagn. Ska bli kul att komma ut på ön lite, länge sedan jag var på kusten nu... saknar det.

I går möblerade jag om igen, jag dog nästan av utmattningen, men det var det värt! Hihi. Ska lägga upp bild snart... För det blev mysigt värre i vårt gästrum nu. Alla är välkommna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0