Hjärtslaget 2010

Jepp, i lördags styrde jag kosan (tåget) mot Halmstad och min Frida!
Vi åkte en massa bil, åt god mat och våldgästade Hjärtslaget! :)
Det blev sittning, mellanfest och kårpub.

Träffade min bästa Foos med! Världens bästaste syssling... inte helt fel det där! Min lilla häfvmästare, jisses.

Missinatten var Frida uppe och spydde... och på morgonen var det min tur... hela magen var en bergochdalbana. Och illamåendet hade ingen hejd. Vi var skeptiska, för det kan inte vara alkoholen - no way!
Vi skulle hjälpa till att servera frukost, men vi fick vända när vi kommit dit för jag orkade knappt stå på benen. Frida körde hem mig och jag sov på toaletten i några timmar innan hon kom hem...

Tog tåget tillbaka på eftermiddagen och hamnade i säng strax efter nio... helt matt. Innan dess blev det dock lite alla hjärtans dags mys i soffan med min älskling och med katterna såklart :)

Efter över 13 timmars sömn så mår jag dock bättre, gött ont i magen fortfarande men annars ok. Har gått en långpromenix idag och även handlat lite nya växter - de flesta dog över jul...

I morgon ska vi nog på bio och på onsdag far jag hem till mammis! Jag har ju sportlov :) Ska bli riktigt skönt att komma hem till mamma och bli lite ompysslad. Hade även tänkt hinna med lite loppis, ikea och Josie !

Nje... om man ska borsta tanden, jag är faktiskt trött igen...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja! Du får se över ditt schema och bestämma när du kan. Jag är fri efter ikväll ;) Linn är hemma från och med torsdag så ska höra med henne när hon vil ha mig. Jag tycker att det är så hysteriskt roligt att ni alltid ska lyckas komma hem samtidigt. Du, emelie och linn.. det slår aldrig fel :P

2010-02-17 @ 14:59:52
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0