Söndag igen!

Ja jisses nu har det blivit söndag igen...
I går var det fest hos Sara och Helen, det var jättetrevligt och vi gick ut på både Vimmel och Puls!

Kallt som fan var det och vi halkade fram genom staden... men det var kul!

Idag åt vi våfflor till frukost, Andy sov här i natt, och vi kollade på film på förmiddagen och helt plötsligt har nu klockan blivit 16.
Men jag har faktiskt hunnit läsa lite med, har ju litteraturseminarium på onsdag...



Funderar på om jag ska rensa min dator lite, kanske göra en återställning... men det är så jobbigt för alla inställningar och allt försvinner ju. Och Han tror ändå inte det kommer göra min dator bättre ändå... Hoppet är helt ute för den, blir att börja kolla på en ny snart. Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Banana

inte en HP!! min har bara vart till problem ända sen jag köpt den=/ acers ska vara bra, om du vill ha en bärbar dvs;)

2010-01-31 @ 19:27:07
URL: http://anah87.blogg.se/
Postat av: Lillsnörpa

Våfflor! Åå så underbart! Tack för tipset. det ska jag göra i veckan! :) /Lillsnörpa

2010-02-01 @ 18:52:14
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0