Sömnlöst

Någon konstig förkyldning som gör att det kryper i hela kroppen, sov ca 3 timmar i natt... ingen skola för mig idag!
Mådde riktigt illa i morse när det var dags att gå upp, usch.
Somnade i alla fall igen vid strax efter 7 och sov till nästan 10.30, inte mycket men får vara glad för det lilla.

Jag har alltså spenderat dagen i soffan. Försökt att hålla mig vaken för att få sova i natt...
I morgon har jag tänkt kunna gå till skolan i alla fall, och jobba med! :)

På torsdag ska jag till pappa och Gerd i stugan! Ska måla lillstugan så den blir lika fin som storstugan, ska bli kul att se våren där ute, sist jag var där var det ju en meter snö, hihi. Martin kommer med ut, fast på lördag, han har tenta... så på kvällen ska vi grilla och fira våra födelsedagar. Ska bli trevligt!
Nej, nu ska jag allt borsta tänderna och sova, sååå trött!


Så här ser det ut nattetid i Borås...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0