Wooho! All in!

Torsdag-söndag, party all night lång!
Tack alla underbara för att ni ville fira mig i torsdags :) hade jättekul och fick en massa roliga presenter! Även en superkul utgång på XY, och lite chawarma på vägen hem, gynnande!

Fredags blev det grillning uppe på kypegården, vädret var dock inte det roligaste... Kul folk dock!

Lördags var det FFF, ska inte skriva här hur mycket alkohol som min arma kropp fick i sig, men är jag bakis? NEJ, så jäla gött! :D Hade sjukt kul, inte för att vi vann eller något, men vi var bäst ändå!

Idag (söndag) far vi hem till svärisarna och firade både mig och Honom med ett stort grillkalas, mumma! Hela tjocka familjerna, minus pappa och Gerd som hade magsjuka.


Vad jag fått:
pengar
godis
märken
vin
jäger
blommor
glasskål
berlocker
sjal
resväska
te
pennor
papper
spel
nyckelring
glas
bordstabletter som man sätter i kort i
ljusstake
klocka
väska
bok
låda för mina pysselsaker

Sjukt mycket saker, sjukt tacksam för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0